Tröttare än tröttast

Imorse var det inge skoj att kliva upp. Blev livrädd när klockan ringde och trodde inte att det var sant.
Det är verkligen inge bra att bara sova 8 timmar på två nätter. En viss Malin fungerar inte som hon ska då.
Tur att vi skulle vara ute i morse iallafall och utföra vår undersökning till skolan. Sen blev det föreläsning. Inte så bra att sitta längst fram och få tvinga upp ögonen. Man kanske ska uppfinna en "hålla-upp-ögonen" manick?

Vad ska jag göra med all tid nu? Har ju vart ute 2-3 timmar varje dag med busen.
Någon som vill ut och leka i snön med mig? Får se till att ta mig ut på promenaderna ändå.
Tomt är det nu, det är något som är säkert. Ingen vovve som ligger på ens fötter, ingen som jag behöver hålla i benet åt, ingen som tittar på mig med världens finaste ögon...Kan hålla på hur länge som helst!



Resten av veckan blir det till att plugga hemma och då menar jag tokplugga. Usch är verkligen inte upplagd för att ha tenta den här veckan. Får se fram emot att det blir basket sen på fredagskvällen och sen bär det av hemåt. Har inte bestämt mig för vilken dag än och om jag åker direkt hem till mormor eller hem till Gävle först. Tiden får utvisa...

Men nu, ska jag göra kväller. Kommer kolla på mobilen ett antal gånger så ljud och vibrator verkligen är avstängt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0