Kvällens vänner...

...består av Ipren, Vicks-kräm, Echinagard-droppar och honungsvatten.
Huvudvärken har gett med sig och lite av kroppsvärken.
Har precis proppat i mig en massa medikament så nu blir det sängen.

Undra hur det blir imorgon? Kommer jag orka med middag och lite party med Linnea och co?
Jag hoppas på det iallafall.
Mamma blev ju orolig på en gång och tyckte jag skulle komma till dem i husvagnen.
Jag är ju sällan sjuk så hon vet att jag oftast blir riktigt dålig när jag väl blir sjuk.
Då räknar jag inte en förkylning som riktigt sjuk.

Känner att jag inte har någon riktigt bra timing i år.
Först förkylningen inför tentan och julen och nu detta dagen innan nyår.

Inte kan jag slappna av riktigt heller. Vill ju veta hur tentan gick!!
Tell me now!!

Nyfikenheten vad 2009 kommer föra med sig börjar göra sig påmind...Undra vad det nya året har med i innehållsförteckningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0