Julmarknad & mys

Snön fortsatte att falla hela dagen igår och julmarknaden var hur mysig som helst.
Jag och Malin inhandlade lite ost till kvällens ostbricka. Vet inte hur många olika sorters ostar vi smakade.
Sen shoppades det lite till syrran också. Vet hur gärna hon vill veta vad det är men hon får gott vänta till julafton som alla andra!
På vägen hem, nedför backen, lekte Zeke draghund. Jag hade lite väl hala skor, så Malin busade upp honom så han sprang som en tok med mig glidandes efter. Var ett himla jobb att hålla balansen därefter. Men attans vad skoj det var och vad vi skrattade.
När vi kom hem stendog vi båda. Är ju energitömmande att vara ute i friska luften och snön i över 3 timmar.

När vi väl vaknade till liv igår kväll kom Malin och Linnea förbi. Ost, vin och trevligt sällskap = höjdar kväll.
Zeke var ju självklart också med!

           

Blev en tripp in till Skepparn även igår. Så mycket roligt folk där på lördagarna som man aldrig ser i Sundsvall annars. Är precis som om de ploppar upp på lördagsnätterna. Blev en tidig kväll igår också. Så Zeke fick komma ut på en liten kort prom när jag kom hem. Upp och ner i snödrivorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0