Jullov?

Tentan är avklarad. Hur den gick, det får jag se när jag får svaret. Skrev på alla frågor, men vad han ville ha för svar är ju en annan sak. Ibland önskar man att lärarna kan använda sig av svenska språket på ett bättre sätt och inte använda en massa svåra ord som man bara kan ana sig till vad de betyder.

Nu är jag julledig i två veckor iallafall. Inge skola, men måste läsa två böcker ändå samt skriva ett 2 sidigt arbete.
Efter den här veckan så känns det faktiskt inte vidare betungande.

Nu blir det att slänga i några tvättmaskiner, börja packa, göra julgodis?, slå in julklappar, gå in till stan och handla de sista julklapparna.
Blev en hel del att göra idag innan basketen.  Men det har sin anledning. Bestämde mig igår för att åka hem till Gävle imorgon. Skulle ha åkt på söndag eller måndag från början...

Undra om jag kan klämma in någon timmes sömn nu på förmiddagen också? Har knappt sovit inatt pga förkylning och stress och oro inför tentan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du skaffat dig en blogg! :)

Hoppas tentan gick bra för dig! Skrev också tenta idag, hua:( Och hoppas du snart blir frisk från förkylningen

2008-12-19 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0