"Jag ser det snöar, jag ser det snöar...."

Skönt att avsluta dagen med en härlig kvällspromenad. Kvällens entimmes prom var dock extremt jobbig! Gick efter ån och där var det inte direkt plogat igår.
Zekebus var lycklig iallafall. Snön föll, stora fina snöflingor och busen hoppade och högg efter dem. Han testade även att jaga dem men det gick inte allt för bra. Dessutom fick han springa lös nästan hela promenaden.

Vilken osis att man glömde kameran hemma ikväll för vinterlandskapet efter ån var så fint. Efter halva vägen så slutar vägbelysningen, men den behövdes inte nu när snön lyste upp vägen/stigen.

Resten av dagen har spenderats i skolan och i tvättstugan. Som att det inte räckte med att vi skulle skriva en gruppuppsats över jul och nyår. Nej nej nej vi ska skriva en enskild uppgift också och sen avsluta kursen med opponering. Uppsatsen och opponeringen känns inte som nå problem. Vet dock inte när jag ska sätta mig med den enskilda uppgiften. Helst skulle man ju behöva börja läsa böckerna nu, men organisationen går faktiskt före.

Resten av kvällen kommer spederas i soffan med en kopp saffranste i handen. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0