Imorgon är det fredag...igen


Jag hänger inte med längre, men det har jag i och för sig inte gjort sedan april!
Dagarna, veckorna, månaderna bara svischar förbi i näst intill ljusets hastighet känns det som.
Idag är det ju torsdag igen, till och med torsdag kväll!
Min syster är väl typ den enda jag vet som vill att tiden ska gå fort nu! Men jag vill gärna att det går lite saktare åtminstone. Vill inte lämna tillbaka busen! Funderar på att kidnappa den här gobiten som ligger på mina fötter just nu (som vanligt när jag sitter i soffan). Är jag riktigt snäll så kanske jag tar med honom hem till mormor i jul.

Onsdag och torsdag har i princip bara spenderats på skolan och hemma framför datorn med skolarbete. Men snart är vi klara med grupparbetet. Tänker försöka skicka in det imorgon så vi får en helfri helg.

Idag har det även städats och tvättats inför helgen. Har ju ingen lust att göra det på en fredag.
Klippte klorna idag igen på Zekebus också. Gick bättre denna gång. Fick lite insidertips från Mathias, Zekes husse. Då var det inga problem längre!

Imorgon blir det skolan då som sagt. Men sen ska jag för första fredagen på länge ta mig tid att laga en riktigt god fredagsmiddag. Linnea kommer ju förbi före basketen så då blir det extra skoj att stå vid spisen, när man har någon att bjuda. Tråkigt att inte Ellipelli är hemma den här helgen bara.

Har ju helt glömt bort att berätta om Linneas nya ord. Tror det ska bli en stående punkt i den här bloggen.
Ploppade ur tösen i tisdags i alla fall och det nya ordet var "Irritersamt". Kanske någon att föra in i ordlistan?

Och nej sys, har inte tagit några nya bilder!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Jag tycker faktiskt att irritersamt är ett ord. För vissa saker är faktiskt väldigt irritersamt. ;)

LÄNGTAR till ikväll, hörde det var en brakmiddag på g? :D

2008-12-05 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0