Härliga måndagskväll

Vilken skön kväll det blev hos Elli. Musten hälldes i glasen, lussisarna värmdes på lite och ljusen tändes och där satt vi i köket och snackade en massa goya. Precis som vanligt, men nu hade vi ju endel att ta igen.
Lät som hon haft en trevlig helg i Malmö/Lund/Köpenhamn. Hon lyckades skämma ut sig som vanligt också. Är inte ett dugg förvånad! Det är min Elli i ett nötskal!

Ikväll föll ytterliggare en liten sten från hjärtat/hjärnan också. Skön känsla att äntligen inse vad det egentligen var.
Varför ska dessa "fixidéer" krångla till allt? Varför existerar de?

Zekebusen är i alla fall nöjd. Uppförsbacke hela vägen till Haga, lite bus och kul med både Elli och Robin. Tänk att han charmar alla! Gobiten själv! Och sen fick han nedförsbacke och spring i parken på vägen hem och nu ligger han utslagen och väntar på mig som vanligt. 

Tror han kommer sakna mig extremt mycket när han åker hem. Jag vet en annan som kommer sakna honom enormt mycket i alla fall och det är jag. Nu vill jag att den här veckan ska gå sakta!!!!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kommer sakna honom nå sjukt mycket.. Min lilla busvovve.

2008-12-09 @ 00:09:00
Postat av: Syster

Du kan ju få låna han någon vecka nästa år om du är snäll! =) Ät många peppisar så ökar chansen!

2008-12-09 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0