Blondie goes Bruno


Igår gjorde jag en massa saker, men ingenting av det jag borde ha gjort. Men vad gör man när spontaniteten sätter fart och rastlösheten är för stor?

Stack till skolan vid 10, gjorde en dugga för att sedan promenera in till stan med busen. Var ju dags för nya ben! Och som tur var så hade de ju med bubble gum smak den här gången. Passade på att köpa ett stort ben och sen några små som man kan ta med sig om man ska iväg. Zeke fick ju som sagt välja själv och pizza-, jordnöt- eller honungssmak dög inte! Nej, rosa ben med bubble gum smak skulle det vara. Passar Zekepojken eller hur?

Gick hem till Linnea sen där busen skulle få vara medan vi strosade på stan. Verkar inte gå någon nöd på honom där. 


Shoppade en till julklapp igår, men jag vet inte om den blev så bra ändå. Får se om jag byter... Smakråd eftersökes!
Blev inte så mycket annat vetigt gjort på stan igår, vi som hade så stora mål. Men hårfärg till Linnea blev det iallafall.
Begav oss hem till henne och fixade och donade med håret. Vi hade ju några vi ville busa med och överraska så vi sa inte ett knyst.

 

Igår öste även snön ner. Blev så vitt och fint ute! Zeke var nog den som blev lyckligast. Han for fram och tillbaka i snön som ett spjut.

 

Kvällen avslutade vi på Skepparn. Trotsade vädret och pulsade dit i våra supersnygga skor...
 sen kom även Elli dit och joinade oss,
även hon med supersnygga stövlar

Kommentarer
Postat av: Syster

Men titta, lillen börjar få tillbaka pälsen! =)

2008-12-04 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0