Blinka lilla stjärna

  Nu har även jag hängt upp julstjärnan i fönstret och den lyser så fint!

Lite, lite andra julbetonade saker kom också upp. Men ska jag ha någon tomte framme så kommer den senare.

Nu är jag nyklippt också. Känns skönt att topparna är fräscha och luggen fixad.
Har lyckats shoppat en julklapp till idag, till mor och far. Sen spande jag runt med lite till brorsdotter min. Svårt att shoppa till henne dock när jag inte träffar henne så ofta.

Vad är det för fel på en när man blir tokrastlös när man är ledig en enda dag?
Ska försöka bota bort den nu med lite städning av lägenheten. Ligger ju hårtussar överallt och det gillar inte jag.
Är inte den typiska jungfrun för inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0