Back in town

Även om det var i fredags jag kom hem. Så skönt att komma hem till sin egen lägenhet, kunna göra som man vill och känner för samt sova i sin egen säng. Längesedan jag uppskattade tystnaden så mycket som jag gjorde i fredags i några timmar efter hemkomst.

Julhelgen var underbar med allihopa, men efter några dagar tröttnar man på allt kackel runt omkring och att alla säger åt en vad man ska göra hela tiden. Fick jättefina och bra julklappar. Men tomten måste nog kolla över sina glasögon. Missade att det stod Malin på ett paket så det fick jag öppna dagen efter. Men inte klagade jag.

I fredags blev det middag på Oscar, förfest på Skepparn och sen utgång på Oscar med lilltösen Linnea. Vilken grym kväll! Var helt slutkörd när jag väl kom hem i sängen. Var nog inget trevligt sällskap då =oP Träningsvärk i låren hade jag också efter allt dansande. Blir lätt så när de spelar så härlig och glad musik så man inte kan stå still. Tack för röjjarkvällen gogumman!

Även i lördags blev det utgång. Denna gång med pyggis. Vad gör man inte när ens vänner är hemma och hälsar på några dagar. Avlsutade denna kväll på Oscar. Tur man inte vart där allt för ofta på slutet.

        

Igår var jag döende, kroppen var helt slut och jag gick och gäspade hela dagen.
Inte för att den här dagen varit nå bättre. Kunde inte somna igår (som vanligt) och sen vaknade jag klockan 6, klarvaken! Klockan stod på 7, skulle upp och jobba. Intressanta samtal och skador man hade idag. Tänk att jag kom ihåg det mesta av skaderegleringen också, då jag inte jobbat där sen i somras.

Ska försöka få syrran att skicka bilderna från jul till mig så ni får se några sånna. Några bra måste det ju finnas tycker jag. Så eftersom jag vet att du läser detta, skicka skicka skicka och ge Zeke en massa kramar och pussar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0