1 december och isbana


Jag vill ha tillbaka minusgraderna och snön!!! Kan man önska sig det i tidig julklapp?
Nu känner man sig som 90 år som masar sig fram över isen, livrädd för att inte ramla. Nästan så man skulle behöva dubbla bråddar nu för att klara sig. Kan ta ett par till Zeke också, som äter igen ser ut med Bambi på hal is.

Ännu en dag som bara försvunnit för mig. Har kikat runt på nätet efter inspiration till både Saras hus och julklappar. Så nu har jag lite nya uppslag.

Har ju helt glömt att nämna Linneas fina felsägning i fredags. Tro inte att du kommer undan!!
Hon ska göra en ny "tratuering". Lät mycket roligare när hon sa det och i sammanhanget som det kom, men men...

Nu har gosen lagt sig nedanför sängen och väntar på mig. Får se om man orkar läsa nått kapitel i en skolbok innan man somnar.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0